Dari wall keluarga JSD...


tetiba mlm nie rasa sayu + gembira bila srg customer yg dh pun jd agen pm kt akak....(pssst22 sis ni dh HAMIL tau)....antara pmnyew...

42 minutes ago L******
maaf ganggu...
saya nak bgtaw nie,
...
saya da hamil...
5minggu...

41 minutes agoAzieNor Aziah Angah
wah alhamdullilah sekejap ajew...baru amik sekali kan ari tu...

34 minutes ago L******
kak,saya nak ucapkan terima kasih banyak sbb menyakinkan saya untuk cuba...

34 minutes agoAzieNor Aziah Angah
alhamdullilah rezeki dik kita usaha ajew...

24 minutes agoLieyza Mat Din
i2 saya taw, tp da mcm2 produk saya cuba..sampaikan saya giveup...produk nie saya usha da lama...tp xader keyakinan...tp selpas akak menyakinkan saya...saya berani mencuba...skarang mk ayah pon mkn produk nie...semuanya atas keyakinan akak membuatkan saya bersemangat mencuba..dan saya betui2 hargainya...saya n suami betui2 ucapkan terima kasih kat akak...

21 minutes agoAzieNor Aziah Angah
alhamdullilah akak dgo pun suka hati sgt...jaga diri bebaik tau..

Comments

Popular posts from this blog

TOMBONG

Apakah Punca Faraj longgar?

APE SEBAB MATA IKAN / JERAWAT / BISUL DLM KULIT TERJADI KAT MISS V???