Coretan pengasas JSD..

Good Morning everybody sayangku diJSD..

semalam seharian dgn our dokter, our Lawyer....
persediaan telah pon dipersiapkan.
isu KKM ke ape ke semua tu..uolss dont worry. selagi kita semua tak buat salah insyaallah semua urusan kita Allah permudahkan.

as what uolss know..
saya adalah sseorang yang sangat bersedia.
kan dulu saya dah khabarkan kepada semua..
apa2 yang berlaku semua adalah diatas bah...

u saya.

saya bukan PENJUAL JAMU.
tetapi saya adalah pembuat JAMU.
tukang buat mestilah ada hati yang ikhlas ketika membancuhnya..
dengan niat utk meringankan sakit atau menjadi penawar kepada masalah. bukan menambah penyakit atau menambah masalah.

RAMUAN HERBA ini telah diguna pakai dari zaman sebelom perang dunia ke-2 dimana ini adalah pekerjaan mbah (nenek ) saya dgn ibunya sebelom perang dunia lagi. dimana moyang saya memang seorang dukun dan bidan beranak. masa tu tiada dokter inggeris yang keluar universiti dan sebagainya.

sebagai menghormati pekerjaan moyang dan mbah saya sendiri..
disusuli dgn permintaan berterusan dari orang2 sekampung yang mengenali arwah bapa saya ( yang lahir pada tahun 1937 ), yang mengenali arwah pakcik saya ( yang lahir pada tahun 1932) dimana orang2 kampuang sekeliling sini memohon mereka menghasilkan ubat sebagai penawar.
setelah ketiadaan mereka ibu saya ( yang lahir pada tahun 1945 dan masih hidup ) serta biras beliau isteri kepada arwah pakcik saya ( yang lahir pada tahun 1940 sekarang masih hidup ) dan anak2 adalah tumpuan orang kampung utk mendapatkan perkhidmatan ubat-ubatan herba utk beberapa penyakit sebagai rawatan alternatif.
ingin saya ingatkan kami masih lagi di kawasan kampung. iaitu kampung delek.

dengan peredaran zaman dan kemodenan..
anak2 arwah abah ada yang kelulusan universiti luar negara dan dan dalam negara membawa pendekatan dan pembaharuan packaging dan mengikuti procedure undang2 negara Malaysia ingin mengangkat khazanah warisan keluarga yang sememangnya menjadi carian para suami isteri yang menjadi kepercayaan sejak dulu lagi.

bila jamu2 ini sudah dikenali dan penghasillan tidak lagi dibuat didapur rumah menggunakan batu giling dan lesung batu tetapi melalui mesin2 GMP dikilang..
sewaktu itu kami telah bersedia utk segala2nya.

bagi kami..
page dokter yang memaparkan surat palsu KKM tanpa cc kepada saya, Menunjuk gambar produk kampung penghasilan anak beranak kami dgn memburuk-burukkan dan menakut nakutkan pengguna sedikit sebanyak mengundang kami menjengah ke pejabat2 profesional yang membantu dan bekerjasama dgn kami selama ini.

perisai yang kami sediakan sebelom ini nampak gayanya memang betul2 membantu kami dari serangan tak bermoral ini.
bersyukur ke hadrat Allah kerana kesedaran " menyediakan payung sebelom hujan' benar2 membantu kali ini dan insyaallah orang2 kami sedang mendapatkan maklumat dan bukti2 sahih ttg perbuatan negatif secara terbuka oleh seorang dokter.

untuk sayang2ku di jsd...
BERjsd lah seperti biasa.
untuk yang terus terus yakin dengan penggunaan jamu susuk dara
saya ucapkan JUTAAN terima kasih yang tidak terhingga.

suka saya maklomkan tempahan JPD, MV, JJC DAN JAD bertambah lagi.
saya betol2 terharu diatas sokongan dan kepercayaan anda semua.
saya tak dapat nak zahirkan betapa terharunya saya tempahan utk penghasilan jamu-jamu terus meningkat. sedangkan suara2 agen2 baru dan pengedar2 baru menyuarakan kerisauan.
ada juga seorang dua feedback yang saya dapat ada yg mintak return deposit dan sebagainya. tapi cuma 1 atau 2 org sahaja.
Alhamdulillah feedback yang saya dapat dari Ahad dan isnin semalam dan feedback pagi ini mengatakan pengedar2 dan agen2 JSD kita tiba2 jadi hot, panas dan meletopss kerana frendz request meningkat dan tempahan JAMU - JAMU meningkat di inbox..
saya sendiri semalam melawat ke poslaju2 berdekatan dan didalam klang dan beberapa kawasan tops PENGEDAR2 JSD..
nampak gayanya bisnes mereka masih lagi hebat seperti biasa. Syukur Alhamdulillah..
saya ada juga checking dgn kaunter2 syarikat penghantaran popular di kawasan ini..
anak2 buah saya masih mcm biasa dan masih lagi bermuka manis menjinjing dan mengepos Jamu - Jamu Susuk Dara.
ini membuktikan JSD tidak akan pernah tergugat permintaan orang ramai terhadap kehebatan ketelusan penghasillan jamu2 ini.

utk itu semua..
hani amat berharap kepada anak2 buah hani yang 8,000 orang di jsd. JANGAN MELATAH. JANGAN JADI MCM HANI... TAKMO MARAH2. takmo berkecil hati.
hani marah takpe sbb hani bini abang ngah mmg kaso sikit.. hehehehe
apa2 pon saya minta maaf jika saya ada terkasar bahasa atau mengeluarkan kenyataan yg agak2 membuat hati org bertambah panas.
tapi as what uolss know.. saya hanya manusia biasa bukan malaikat.
yg saya fikir yang pertama sekali adalah anak2 buah saya yg berkerja keras. sakitnya anak2 buah saya..satu sahaja yang saya tahu MARAH pada yg usik orang2 yang saya sayang.
perkara kedua yang mebuatkan saya marah..
adalah penghinaan terhadap pekerjaan mbah saya dimana ini yang orang2 kampung ini mengenali keluarga kami.

rasa kasih sayang dan kekesalan ini amat2lah susah utk saya zahirkan.
saya memohon kerjasama semua ahli2 jsd plz screen picture bukti2 yang memburuk2kan periuk nasi anda semua.
ahli profesional JSD sedang melakukan kerja2 profesional mereka utk JAMU SUSUK DARA kesayangan kita semua.

salam sayang utk uolss sayangku di JSD
hani JSD dan suami Abang NGAH kawasan kg.delek PAKUA MSIA

Comments

Popular posts from this blog

TOMBONG

Apakah Punca Faraj longgar?

APE SEBAB MATA IKAN / JERAWAT / BISUL DLM KULIT TERJADI KAT MISS V???