Minyak Ikat Kasih


Ada berita yang disebarkan mengatakan MIK kita beracun kerana berbau "busuk" dan tidak harum seperti yang sudah2. Ini adalah tidak benar sama sekali. Atas kesibukan kakyu dan Honeydew Hanni, kami terlepas pandang untuk memberi penjelasan mengenai MIK terbaru kita yang berbau seperti minyak kelapa.

JAWAPAN:
MIK kita this time guna minyak kelapa dara (VCO). Kami niat hendak memberikan khasiat yg terbaik utk customer. Dulu2 mmg customer suka yg wangi TETAPI yg wangi tidak berkhasiat kerana pewangi akan merosakkan dan menghilagkan khasiat stemcell belacak tersebut. VCO adalah mahal dan sekadar pewangi adalah jauh lebih murah yg customer tidak ketahui. So actually mereka dapat "MINYAK WANGI" berbanding MIK SUSUKDARA yg betul2 asli "MINYAK BELACAK".

...
...So lepas ni kalau dapat MIK ade bau minyak kelapa tu adalah bau dr VCO (Virgin Coconut Oil). Dan jangan terpedaya dengan MIK yang dikatakan wangi, kerana penjual mendapat banyak keuntungan sekadar menjual minyak wangi dan hanya memberikan sekelumit minyak belacak. Itupun khasiat belacaknya telah rosak akibat bahan aktif dalam pewangi tersebut.

Kami di SusukDara sentiasa berusaha dan bertungkus lumus untuk menimba ilmu demi untuk penambahbaikan kualiti produk kami. Insyaallah kami hanya akan memberikan yg terbaik untuk u all.

Popular posts from this blog

TOMBONG

Apakah Punca Faraj longgar?

APE SEBAB MATA IKAN / JERAWAT / BISUL DLM KULIT TERJADI KAT MISS V???