Pesanan dari TUKANG URUT berpengalaman...
(SILAKAN SHARE N TAGKAN NAMA KAWAN2 ANDA)
Normal bagi wanita yang pernah bersalin utk jatuh peranakan. Kadang2 anak2 dara pun jatuh peranakan disebabkan nature of work mereka. Sy kadang2 kena urut sengkak pramugari dan atlet yang masih anak dara. Sbb pramugari ni kena angkat barang berat2 di kabin dan atlet yg melompat2 ni senang jatuh peranakan mereka. Tp jarang la dan bukan semua.
Ttp yg jatuh everytime lepas bersalin atau 2 kali setahun tu ok lah. Boleh diterima. Acceptable lagi bagi saya.
Akan tetapi saya agak risau bila ada pelanggan saya yg jatuh peranakan tiap2 bulan. Kerana wanita yg rahim mudah jatuh menunjukkan pelvic floor, otot, urat dan ligamen yg menyokong kedudukan rahim sangat2 lemah.
Silap sikit peranakan jatuh. Angkat berat sikit pinggang sakit berlarutan. Batuk kuat sikit terkencing dalam seluar. Bila "lasak" sikit dgn suami, mula kencing tak lawas. Dan bg saya, bukanlah sesuatu yang normal jika kedudukan rahim terlalu mudah jatuh.
So LADIES...
Jika anda wanita yang mudah jatuh peranakan....tolonglah amalkan herba2 yang membantu menguatkan otot rahim. Tolonglah buat kagel exercise dan senaman2 lain yang membantu. Tolonglah pantang angkat benda berat2 dan berlasak2 tak kena tempat. Tolonglah jangan bangga sangat kalau tak berpantang lepas bersalin. Dan tolonglah....tolonglah..... jaga rahim yang takde galang ganti macam gigi emas atau gigi palsu atuk nenek kita tu.
Kalau bab payu dara dan bontot.....semua nak montok terletak bagai tapi bab rahim.umur tak sampai 40 tahun dok melendut dan terjatuh rebeh.
Payu dara dan bontot tu aksesori je puan2 rahim tu ENJIN. Aksesori mantap tapi enjin semput pun.l tak puas suami drive lama2. Boring katanya.
Kami membantu menyelesaikan perlbagai masaalah dalaman anda.
Bagaimana nak merawat dalaman?
Tidak tahu nak bermula dr mana?
Komen/pm kami beri konsultasi PERCUMA!!!

Farahdila JSD Ampang
013 3924969

Comments

Popular posts from this blog

TOMBONG

Apakah Punca Faraj longgar?

APE SEBAB MATA IKAN / JERAWAT / BISUL DLM KULIT TERJADI KAT MISS V???